I valet och kvalet..

Det är väl inte en nyhet direkt att jag aldrig kan bestämma mig.. Nu går jag och klurar på om jag ska göra bloggen lösenordsskyddad och bara ge lösen till mina vänner som jag vill ska kunna läsa.. Har nämligen något jag skulle vilja dela med mig av till mina nära och kära, och kunna skriva fritt om.. Känner mig inte bekväm att göra det nu eftersom jag inte vill att alla ska kunna ha fri tillgång till något som är väldigt privat.. Hur göra..?
Ska jag fortsätta köra en lättsam blogg för alla, eller en lite mer personlig bara för vissa.. Klurigt val..
Måste nog sova på saken..


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej Maiii!!

Jag tycker du ska ha lösen, bloggen var mer DU innan du bestämde dig att inte börja skriva om dina känslor...Så skaffa lösen(fast bara om jag får det hehehe)Vi måste styra upp nått trevligt snart,klassiker!Hoppas du mår bra!kram

2010-06-02 @ 23:08:20
Postat av: Lena

Det går ju ha både ock väl ? Vissa inlägg med lösen och andra inlägg som kan vara öppna för alla.



Men det är din blogg och du ska förstås använda den till det du vill. Det kan vara bra att få vräka ur sig nånstans till några få man valt ut.

Kramis Lena

2010-06-03 @ 22:24:35
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: sara

ha löse om du vill, men då vill man ju gärna få ta del så klart =) vad är det för något du vill skriva om?? nåt du kan maila??

kram

2010-06-07 @ 00:09:33
URL: http://virvelflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0