Sommaren är kort!

Jag börjar förstå att sommaren snart lider mot sitt slut.. Och.. Vad hände? Det känns som att det är massor jag inte gjort!
Jag har först och främst inte varit till favvobadstället; Sjöbo, en enda gång! Det har inte varit sommar om jag inte varit i Sjöbo, så det är faktiskt bara att bege sig dit.
Men då ska det ju vara fint väder också.. Folk påstår att vi haft bra väder denna sommar, men jag tycker det har varit såhär halvdåligt så gott som jämt.. Sol i en kvart, moln i 45 osv osv. Varmt har det iofs varit, men det spelar som mindre roll för mig. Hellre sol och kallt än molnigt och varmt.

Nu vill jag att solen ska lysa utan ett enda moln på himlen, i ca 14 dagar i sträck. Då kan nog t.om jag gå med på att vi haft en bra sommar vädermässigt sett!

Våran roadtrip blir av! Dock nästa vecka. Pontus hade inte tid denna. Vi tänkte åka på en rutt som följer: Östersund-Dalarna-Sundsvall (IKEA) , sen på lördag mellanlanda i Obbola på Pontus mosters årliga sommarfest. Sen börjar jag om praktiken på måndan. Så det känns som en toppenbra sista semestervecka!

Mina systerdöttrar har lärt mig att göra makraméarmband! Det är jätteroligt, det går snabbt (så jag inte hinner tappa tålamodet) och det blir snyggt. Ska bygga upp ett armbandslager. :) Har redan fått ett par beställningar!




Har förresten klippt och färgat håret också. Tyvärr så är kameran trasig (fan satans jävla skit), så jag kan ej bjuda på nån bild. Inte så mkt att se dock. Lite brunare, lite kortare.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Mä! Ni kan ju inte resa bort då jag o nils kommer upp ju!!

2010-07-29 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0