Sjukt nöjd!

Denna vecka har jag gjort riktiga fynd må jag säga.




Idag hittade jag dessa på kupan. 30 kr st!


 

I måndags fyndade jag och Lollo på HM-rean. Jag hittade en kort marinblå kavaj för 100 kr och en lång skjorta för 50 kr!



Testade för skojs skull även denna jumpsuit på Gina, och tänka sig, jag tyckte INTE att jag såg ut som en förvuxen knubbig bäbis... 98 kr!





Jag var som i farten på denna bild, skulle hinna springa och ställa mig i position på 3 sekunder innan kameran knäppte kortet.. 


Alltså.. Allt detta för 308 kr totalt! Är riktigt jäkla nöjd! 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Så fiiin =)....

Kramis Lena

2010-07-16 @ 09:42:05
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0