Nipaxon, stadsfest och fina klänningar

Gå över då skitförkylning!! Fortfarande ont i halsen (dock inte såpass så att jag vill skära ut halsmandlarna utan bedövningsmedel längre) och en sjukt retig rethosta.. Undrar vad den fått sitt namn från? -.-

Idag har varit en bra dag. Vi åt brunch nere hos momme och väntade ut regnvädret, drog till pappa och umgicks med syster och syskonbarn, badade, solade, åt glass och jordgubbar. Kom hem, åt goomat till middag; tacos, sen följde jag med Majsan, hennes mamma, syster, moster (?), och goda vän Eva på bio och såg Eclipse! Den var grym!

Nu ikväll har jag letat maxiklänningar (alltså klänningar som når ända till marken) på nätet, hittar dock ingen jag vill ha; eller jo, men då kostar de därefter också. Tänker INTE lägga ut ca en tusing på en klänning som jag bara har några få gånger. Är ingen stjärna på tradera direkt.. Blir överbudad heeela tin.. Nåväl.

Om jag var en sån som kunde lägga typ tusen spänn och uppåt på en klänning, då skulle jag köpa nån av dessa:


   





Ska gå på myrorna imorgon och kika tror jag..  Ibland kan man ju ha tur!



Festivalcupen och stadsfesten i helgas var lyckad, irrade dock mest runt som en höna med Hannamaria på festivalen! :) synd att vi inte hade ro att slå sig ner och surra i goda vänners lag! Jajja. Det är så man blitt skapt. :) Det var hur som helst riktigt kul! :)

       

Imorgon vid fint väder ska jag och bada med familjen. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Lena

..och här hänger en lång klänning som ingen använder..

Fast den är som en blus upptill med krage..men helt ärmlös. Tyvärr inte blommig och färggrann utan med nåt litet beigeaktigt mönster. Knappar hela vägen fram. Har inte haft hjärta att slänga den för jag bara gillar den.. Aldrig använd..Så den är helt gratis om den passar.

Kramis Lena

2010-07-15 @ 13:11:05
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa

Det är inte normalt att passa i mittbena Moa! Men det gör du:)

2010-07-16 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0