Mitt första inköp!

Äntligen vann jag en auktion på tradera! Den är ljuvliga långklänningen är påväg hem till mig. :)






Var på tjejfest igår hos Lina Söderberg. Det var riktigt trevligt! Vi åt gott, spelade spel och surrade. Sen gick de andra ut på S8 och jag mötte upp Pidde och syskonen/kusinerna på Calles och såg Zappe spela! Det var på tiden. Har tyvärr inga bilder från kvällen eftersom min kamera har valt att gå sönder.  

Kl 18 i afton spelar Melissa Horn på Trästock, känner mig tyvärr inte riktigt kry.. Skallen är inte på topp, så vi får se om jag tar mig dit eller ej.

Nu blir det ljudbok, ipren, sudoku och framstupa viloläge.. :)  



Kommentarer
Postat av: Ida

Jättefin klänning!

2010-07-23 @ 11:43:00
Postat av: ingoo

:) Bilder kommer snart:P

2010-07-23 @ 14:13:13
Postat av: Lena

Så fin ! Grattis till den vunna budgivningen =)..

Kramis Lena

2010-07-24 @ 00:20:47
URL: http://miramilaia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0