Bula i huvet och roadtrip

Idag då jag var barnvakt till G och S smällde jag in bakhuvet i vardagsrumsbordet. Nu snurrar och dunkar det. Tur att jag inte smällde in nån av barnens huvuden iaf!

Är jäääättetrött. Att vara barnvakt själv till två små paltar är fantastiskt roligt, men väldigt ansträngande!

Jag och Pidde planerar en liten vildmarks-roadtrip som förmodligen blir av nästa vecka. Målet är Vikmanshyttan (Dalarna) för att se där mormor föddes och växte upp. Har sett det förut men det var toklänge sedan. Sen ska vi nog göra lite stopp på vägen. Problemet är bara att vi inte har någon som helst utrustning. Så om det är nån snäll själ som skulle kunna tänka sig att låna ut nåt av nedanstående, hör gärna av er!:

¤ 1 st tält
¤ 2 st liggunderlag/luftmadrasser
¤ 1 st trangiakök
¤ 1 st "bärbar" grill
¤ 2 st brassestolar
¤ 1 st kylbag

Undrar när vi ska skaffa oss ovanstående saker och samtidigt motsvarande vuxenpoäng..




Vikmanshyttan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0