Vem kan vara nere på en fredag?

Ja nog finns det säkert många. Jag ibland också. Men strunt samma! Idag ska bli en bra dag, och helgen ska bli en bra helg! Efter urladdningen igår känner jag mig positiv igen!

Jag har bestämt mig för att jag kommer att få sjukersättning. Jajjemen! Om jag bara tror riktigt mycket så. Återigen anammar jag "the secrets" koncept.

Idag ska jag träna för första gången på ca en vecka, sen ska jag förhoppningsvis träffa förskollärartjejerna på stan för en lunch! Efter det ska jag hälsa på mamma en stund, för att sedan hoppas kunna tigga till mig mat hos någon av systrarna.. Och ikväll ska jag hänga med Majsan! Eventuellt skulle hon dra ihop lite fler folk för en spelkväll, det vore trevligt! 

Imorgon ska jag eventuellt äta lunch med min systerdotter Wilma på Subway, det var hennes julklapp till mig (sötnöt), sen ska jag försöka ta mig iväg och träna lite innan det nalkas inflyttningsfest hos Louise på kvällen!

En bra helg med andra ord!



Till sist, en film med Sally och mig! (ni får ursäkta mig, jag är ruskigt ful och har dessutom en prilla inne, och det ser ut som att jag försummar Georg i slutet så att han blir ledsen, men vi hade just läst en massa böcker... :) )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0