Våg-beteende och lite ensamhet..

Skulle fylla i en sånhär "mitt 2009" som alla andra gjort, men det var stört omöjligt. Som de flesta vågar så är jag ovanligt ambivalent och kan aldrig bestämma mig för saker. Så jag kunde knappt svara på en enda fråga utan att få huvudbry.. Årets låt? Eeeeeeeeehhhhh... Som om jag kan bestämma mig för en låt!? Så jag struntade i det hela.

Nu har jag nåt så ofantligt tråkigt. Men man kanske inte kan räkna med att ha jättekul när bilen har punka, det är -25 grader ute, sambon spelar in musik med bandet, täckbyxorna är borta, vännerna likaså- eller insjuknade.. Under dagen gjorde jag ändå bort lite tråkiga sysslor (listerna blev jättebra som vita!), men nu ikväll har jag bara sovit, i brist på annat. Jag har bara ett kapitel kvar på sista twilight-boken och detta ger mig ont i magen.. Vad händer sen? Fortsätter verkligen mitt liv när Bella och Edwards äventyr tar slut?  

Fredag: Gå på stan och köpa doppresent till Sally som döps på lördag, äta middag med Pontus släkt på afton och hitta på nåt kul på kvällen, vet ej vad än dock.. (<--- farligt!)

Lördag: Gå på dop, äta middag med Pontus andra släkt om de inte fortfarande har magsjuka, sen kanske festa lite på kvällen!

Söndag: Hälsa på mamma

Hejsvejs
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Livet fortsätter efter Bella och Edward men blir lite mer innehållsfattigt än tidigare - ett tag - sedan går det över. Tro mig :)

2010-01-09 @ 15:28:42
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0