Tankens kraft

Dessa är 2010 års mantran som jag tänker om och om igen. Tror som bekant på positivt tänkande.

¤ Jag kommer att få rätt till sjukersättning
¤ Jag kommer att få pengar innan den sista januari så att jag har råd att betala tillbaka CSN-skulden på 8000
¤ Jag kommer att få möjlighet att arbetsträna på ett bra ställe
¤ Jag kommer att (så småningom, när jag tränat bort det jobbiga) trivas, och få jobb där som jag sköter utmärkt
¤ Jag kommer att fortsätta att träna och äta bra så att jag till sommaren gått ner ca 10 kg






Kommentarer
Postat av: Louise

Oj vilket bra år!!

Som jag säger till alla jag träffar...

2010 är ÅRET!

Moa, det här kommer att bli världens bästa år!!

är helt övertygad.

2010-01-18 @ 09:58:18
URL: http://sweetcinnamongirl.blogspot.com
Postat av: ingrid

helt rätt.. du är så duktig!:)

2010-01-21 @ 23:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0