Nu blir jag nog sjuk..

Har väldans ont i halsen. Tränade ikväll, vilket kanske inte var det smartaste, men ah. Vissa säger att det är bra att träna lite så att sjukdomen bryter ut och går över snabbare. Det är himla typiskt att man blir sjuk då man kommit igång med träningen.. Hoppas att det går över fort, så jag inte hinner komma av mig alltför mycket.

Nu tänkte jag ge Diana Gabaldons ljudböcker en ny chans.. Tyckte inte om första boken sist, men jag kanske har förändrats.. Det var nåt år sen jag provade sist. Kan inte lyssna på Marian Keyes-böckerna en gång till.. Har just avslutat alla böcker för kanske femte-sjätte gången.. Och Twilight-serien kan jag som inte lyssna på igen såhär snart. Det måste få gå nåt år... Så nu är det verkligen ljudbokstorka. Får gå på bibblan i veckan och se om de har nåt intressant.

Har, med vissa undantag i fredagseftermiddag, haft en bra helg, med spelkväll i fredags och kör-utbildning samt robinson och spelkväll igår, och besök här nere hos momme med Piddes familj idag.

Nu tjatar Pidde om datorn så nu kastar jag in handduken. Kram och godnatt.


Kommentarer
Postat av: M

Jättefin design!

2010-01-24 @ 23:49:48
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Lena

Åhhh så fint du gjort i din blogg ! Diana Gabaldon är ju bara såååå bra..Böcker jag skulle ta med till en öde ö.

Jag älskar dem. Fantasi, spänning och historia på samma gång. Jag måste nog läsa om alla böckerna snart..Du måste ge dem en chans..

Kramis

2010-01-25 @ 11:04:38
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0