Yes yes yes yes!

Har nu tillslut fått beviljad sjukersättning. Så jävla skööööönt... Välbehövliga slantar fanns på mitt konto i morse. Det känns som en enorm sten lättat från mina axlar!

Så för att fira detta var jag ju förstås tvungen att slösa lite pengar.. ;) Beställde just 1061 foton, från 2007 och framåt. Blev ca 1000 spänn.. Men det känns verkligen som väl investerade pengar, foton är minnen för livet. Och att bara ha dem på datorn känns väl sisådär. Så nu är det bara att sätta igång att pyssla med mitt nyinköpta fotoalbum! Fast just ja.. Kunde ta en vecka att få hem korten.. Så jag kan inte börja pyssla nu på onsdag heller, när jag och Majsan har vår traditionella pysselkväll..  Förra veckan hade jag ju då förstås inte heller några foton att pyssla med.. Har dock en tavla till syskonbarnet Arvid som bör bli klar snarast. Så får göra det då isf.

Det var kul att vara med barnen på edda, släppte loss leklusten i mig och vi körde massa vattentävlingar!
Ibland känner jag mig faktiskt som världens bästa moster ;)

Imorgon ska jag först iväg och träna på morgonen, sen blir det att fortsätta leta glasögonbågar, sen blir jag hämtad av Bea för att då bege oss till Johanna i Skelleftehamn och fika. Najs najs! Är glad att jag fortfarande träffar pluggtjejerna då och då, även om det är jag som i princip tvingar mig på dem.. :)
Därefter är vi bjudna ner hit till momme som fyller 85 imorgon! Tills sist är det kammarkören imorgonkväll. En fullspäckad dag, precis som jag vill ha det. :)

Godernatt!


Kommentarer
Postat av: Bea

Det är sååå trevligt att du hakar på då och då :)

2010-02-09 @ 08:53:38
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: M

sv: HAHA ingen aning:) Nu är den lagad iaf.

2010-02-09 @ 08:58:12
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: johanna

det är alltid lika roligt att träffa dig moa:) Kul att du kom hit idag! kram

2010-02-09 @ 15:23:50
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0