Semesterresa

Det var då själva klån så mkt förkylningar det går. Har såklart åkt på det nu jag också. Hade ju tänkt träna idag, men kände nu när jag fikade med Ida hur halsen börjar göra ont och kroppen blir alldeles matt.. Så det blir ingen träning den här veckan då förmodligen. Skiiit också!

Jag har som mål att åka utomlands iaf en gång om året. Det har jag gjort nu i fem års tid, och årets resa går till.. Ja jag vet inte än. Men jag och Pontus bestämde igår att vi drar iväg nånstans i slutet på maj/början på juni. En sista minuten, en vecka, bara för att slappa och bli bruna, och förhoppningsvis leka på nåt vattenland:) Sweet! Vi vill som åka nånstans vi inte varit, och medelhavsländerutbudet börjar sina litegrann eftersom jag varit i Grekland 3 ggr, Turkiet, Spanien, Italien och Pidde varit på de flesta ställen.. Och utanför Europa har vi inte råd med det här året.
Jag är sugen på Malta. Eller Sicilien (som jag vet tillhör Italien, men ändå lite annars jämfört med fastlandet) och kan även tänka mig Mallis eller Kanarieöarna (samma där, fast gällande Spanien)
Är även sugen på Kroatien, men det är lite kallare där i Maj. Bulgarien är det inte ens tal om.


Tänk er!!



Sicilien






Malta

Kommentarer
Postat av: Bea

Inte helt fel!!

2010-02-23 @ 16:06:02
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: M

spara sicilien till mig :] saknar italien..

malta såg också soft ut..

2010-02-23 @ 16:28:38
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: johanna

oj så underbart det såg ut. Jag vill också lämna sverige om så bara för en vecka, samla krafter & bara njuta.. Meen.. jag kan ju inte låta skolböckerna bara ligga & damma. eller hur?;P haha.

2010-02-23 @ 19:27:44
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så härligt:) Jag försöker få med Zappe på en utlands resa i början av juni :)

2010-02-25 @ 01:05:23
URL: http://sofialundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0