Min blivande bästis











Idag körde jag crosstrainer i hela 50 minuter trots förkylning i kroppen. Efteråt fick jag ligga ner i hela 50 minuter för att inte kräkas eller svimma, som straff efter att ignorerat kroppens protester. Damn you Nisse som hetsade mig. Men tji fick väl jag som lurade med Nisse på ett body pump-pass så att han inte kunde gå på en vecka. Vet ej om vi är bra för varandra när det kommer till träning..?


Sen blidde det födelsedagsfika hos Bea som hade bakat mer inför sin födelsedag än vad jag gjort i hela mitt liv. 
Det var trevligt att träffas, som vanligt! :)


Ikväll har jag vart hos syster Åsa med familj. Vi åt tacogratäng, spelade yatzy, såg Let's dance och Solsidan. Sen var det dags för mardrömsfärden hem. Att cykla, med en relativt skranglig cykel, i djupsnö är inte något jag rekommenderar. Jag svor tyst för mig själv hela vägen. Jag har inte klagat mycket på den här vintern men nu måste det ut:


Hellpjåkas nedra snö och kyla, nu får det faktiskt va nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fattar ni hur lång tid det kommer att ta innan all denna snö tinat bort!? Om det ens hinner bort innan det är dags för ny snö igen..



Kommentarer
Postat av: Lena

Idag kikade jag på en väninnas almanacka från detta ställe på nätet.. Den var hur fin som helst inuti med en massa fina saker att skriva i och få som man ville..Inte för att det hjälper mot din längtan...eller min lust att köpa en också...

Ang snön så får jag nästan julkänsla igen...

Kramis

2010-02-27 @ 19:25:56
URL: http://blogg.miramilaia.se/
Postat av: johanna

jag var också in på den där sidan & jag måste ju säga att jag blev vääldigt sugen på att besälla en också;P hoppas du haft en riktigt mysig helg & att ni inte snöat in:P

2010-02-28 @ 16:20:14
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Intressant att du valt svampar på med tanke på din sambos svampfobi =)

2010-02-28 @ 18:14:27
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0