Hm

Det är så typiskt mig. Tränar hela veckan, äter jättebra, också kommer helgen.. Har iofs tränat väldigt bra i helgen men ändå så blir jag nästan manisk och måste "passa på" att äta gott, eftersom jag inte får det till vardags... Och vad händer? Jo jag går ner nåt kilo under veckan, och går upp det igen under helgen.. Måste lägga om min taktik.. Nåt tips? Jag måste få äta lite gott under helgen, annars känns det inget speciellt då den kommer...

Nu ska jag städa en massa innan jag styr kosan mot försäkringskassan där jag ska träffa min handläggare för första gången. Är rätt nervös.
Ska passa på att ta en promenad i samband med besöket, det får bli dagens motionspass. Körde rätt hård styrketräning igår, och imorgon står löpträning på schemat.. 

Igår spelade Elsa in en låt (Taylor Swift - Love story) här i vår hemmastudio, det blev så bra, hon är jätteduktig!! Om det inte vore för att hon skulle strypa mig skulle jag lägga upp låten här... Stoltare moster får man leta efter!

Sen idag ska jag äntligen försöka komma igång med list-målningen.. Går himla trögt på den fronten.. 



 


Kommentarer
Postat av: M

åh jag vill höraaaaaa

2010-02-15 @ 14:11:45
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Bea

Ett tips kan vara att inte väga sig så ofta ;) Typ bara en gång i månaden eller så!

2010-02-16 @ 19:12:02
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0