Fniss

Igår var en riktigt fullspäckad dag. Först drog jag och Elsa på stan och handlade upp några medlemscheckar vi fått från HM, jag köpte en blåvitrandig tunika, träningsbyxor och en sporttop. Sen skyndade vi oss vidare till Kåge där vi skulle lyssna på Voxboys som kvinnan som presenterade sa (de heter ju Voicebox förstås) samtidigt som vi skulle sköta världens bästa Sally! Dom var fenomenalt bra som vanligt. Jag är så bortskämd med så bra musiker omkring mig! Alltid lika svårt att hålla tårarna borta när Pontus sjunger solot på "ett liv för mig" = världens finaste låt.
Därefter skjutsade vi hem Elsa och skyndade oss hem för att jag skulle få sova min dagliga sömn (stört) , innan vi blev bjudna på gomiddag hos Åsa och firade Emil som fyllt 16. Köpte massa godis och några lotter åt honom, men det blev inte så lyckat eftersom han just satt in nån ny tandställning i mun och inte kunde tugga.. Nåväl.

Till sist drog vi till Lina och Robert för att se Melodifestivalen/OS.
Lina visade mig en blogg som borde ha varit ett skämt men inte var det. Jag skrattade så tårarna sprutade! Tjejen i fråga ville gärna vara en blandning av Britney Spears, Jenna Jameson och Paris Hilton, men lyckades väl... mindre bra.... :D
Poseringen på inplastade höbalar var favoriten!

Nu ska vi på kalas hos Pontus faster Lena, trevligt! Jag älskar kalas:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0