En solig lördag

Nu sitter jag här och lyssnar på John Mayer och väntar på att mitt förmiddagskaffe ska svalna lite. Jag ska alldeles snart bege mig ut på en långpromenad i solen. Tänk vad vädret påverkar en. Jag får som ett glädjepirr i magen då solen kommer fram på vintern. Om jag var en skidåkare skulle jag absolut spänna på mig skidorna en sånhär dag.
Igår var vi på kriti och käkade med Piddes släkt för att fira mormor Emmas 85årsdag. Det var väldigt gott och mycket trevligt. Sen for vi hem till Mormor (oss) för att äta marängswiss, se lite let's dance och surra. En trevlig kväll!


Idag ska även mormor Emma komma och hälsa på här uppe hos oss för första gången (!). Hon har varit rätt invalid nu i flera veckor pga bruten arm, så att klampa uppför och nerför en ganska brant trappa när man redan i grunden är ganska ostadig har väl inte varit på fråga, förrän idag. Spännande att se vad hon tycker!

Ikväll drar jag till systra mi för att äta middag och troligtvis stanna för att se melodifestivalen, om jag inte får nåt infall och drar iväg någonstans.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh John... :)

Battle Studies?

2010-02-14 @ 23:42:46
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0