Då kör vi!

Idag ska jag och Pontus ta tag i förra inläggets lista. Känner mig peppad men tyvärr har jag en mensvärk som heter duga som sinkar mig. Men med nån ipren och en värmedyna borde det ge med sig.

Idag ska jag även hämta mina glasögon! Är nervös, tänk om jag tycker dom är jättefula nu när jag hämtar dom.. Men det känns väl kanske inte jättetroligt. Men man vet aldrig med mig, ändrar åsikt snabbt som blixten!

Igår var jag skitduktig på gymmet. Jag promenerade på löpbandet som jag hade ställt in i uppförsbacke, i 50 minuter, sen styrketränade jag tills musklerna darrade. Skönt!
Ikväll tänkte jag träna löpning, om jag inte är helt slut efter dagens projekt.

Har en massa grejer jag vill köpa nu också...

Bla







Får se hur det blir med den saken, risken är att plånboken börjar protestera högljutt!




Hoj!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ska bli så skoj att få komma och hälsa på er nu i påsk!! :)

2010-02-18 @ 15:06:47
Postat av: Anna Å

Hej! Kikar du nåt på tradera nångång? Där kan man göra fynd. Hittade tex denna som påminner lite om ditt postfack du ville ha.



http://www.tradera.com/Brevfack-BRUKA-DESIGN-auktion_107364734

2010-02-18 @ 23:58:21
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0