4. What you ate today

Ja det var ju en av de mindre intressanta rubrikerna... Men har man gett sig in i leken. :)

Idag drack jag en allévo måltidsersättning till frukost/lunch, mest för att vi inte hade något annat hemma. Senare på dan fikade jag kaffe och en lussebulle nere hos Pontus mormor.
Tomtegröt och julskinksmackor hos min morbror till middag vid tretiden. Kaffe och lite julgodis på det.
Nu ikväll åt jag två till julskinksmackor hos svärföräldrarna, och några ahlgrens bildäck.

En onyttig dag. En av många i rad. Jag hade tänkt vara nyttig fram till jul, men det verkar gå åt pipan. Undrar verkligen när jag ska ta mig i kragen på riktigt. Att jag slutat snusa gör mig väl inte mindre sugen på onyttigheter..

Jajja. En väldigt vacker dag ska jag väl kunna ta tag i mitt liv på rikt. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0