Som Orsa spelmän sa..

...Dalarna var:  UNDERBAAAART!! Jag kände Dalablodet pulsera i mig allt starkare för varje dag! En sommarstuga i Siljansnäs vore inte fy och skam. Man kan ju alltid drömma. :)


Foton kommer senare.


Imorgon är sommaren slut. För mig. Då börjar praktiken om, är gode nervös!


Augusti ska bli månaden då jag:

* Börjar om att leva nyttigt. Jag vet, har sagt det SÅ många gånger. Men den här gången är allt annorlunda.:)

* Träffar de vänner som jag knappt sett skymten av på hela sommarn, samt de som kommer hem från sydliga breddgrader nu såhär på sensommaren.

* Ökar praktiktimmarna med 25%

* Rensar i varenda skrymsle och vrå här hemma. Vi har kaos i alla skåp/förråd/skafferi

* Målar fogarna inne på toan.. Det är sannerligen på tiden.




Goder natt!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0