Ogjorda saker:


¤ Börja om att gymma.. (Förra veckan råkade jag ju lova att jag skulle börja bums! Men gissa vad? Jo jag blev tokförkyld. Hoppas att jag hinner tillfriskna såpass att jag tar mig dit i alla fall en gång denna vecka!)

¤ Lämna igen askungekläderna. Är en vecka försenad!

¤ Måla kakelfogarna på toan. Det ser för taskigt ut.

¤ Tvätta/torka/putsa fönstren. (vilken term är egentligen den korrekta?)

¤ Rensa i samtliga lådor, skåp, garderober. Det är liksom kaos överallt.

¤ Göra höstfint här hemma.

¤ Bli klar med det fördömda fotoalbumet! (jag klistrar och klistrar men fotohögen blir aldrig mindre..)

¤ Slutföra min alldeles egna bucket-list och rama in samt hänga upp den ovanför sängen. (Om ni inte fattar vad meningen med detta är säger jag bara; se "the secret!")

¤ Sätta igång att tälja/måla de ofullständiga dalahästarna vi köpte i Dalarna.

¤ Gå på TM och välja ut en ny kamera eftersom min inte gick att laga.



Tja. Jag har då det jag gör. Vilket jag egentligen trivs med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0