I died a little...

Igår hälsade jag på Elisabet. De hade kattungar. Som vanligt när jag träffar på djur-ungar var jag tvungen att torka bort både en och annan tår. Deras söthet rörde mig till tårar.
Något inom mig dog när jag kom på att jag inte kunde ta med mig någon av dem hem pga min relativt nyupptäckta allergi.

Om det är någon annan som går i katt-tankar, hör av er! Ingen av ungarna är tingade än.

Efter att ha sett dessa bilder kan ni väl inte stå emot, eller hur?













Det var trevligt att få träffa Elisabet och hennes underbara, roliga och djurgalna familj. Har drömmar om att de en dag ska adoptera mig.. Det var även skönt att få stöd gällande tårmängd man kan fälla under filmen "Hachiko". Gänget jag såg den med var nämligen skrämmande oberörda, och jag trodde det var mig det var fel på. Men det var det alltså inte. ;)

Idag trotsar jag min megaförkylning och åker med Pidde ut till Roberts stuga och umgås med honom och Lina. Det ska bli mysigt! Jag har blivit lovad att vi ska spela Rappakalja! Yesyesyesyesyes!!

Kommentarer
Postat av: emma

Nemen herre gud så söta!! hade vi inte redan hunnit skaffa våran lille missekatt så hade jag tagit en direkt!:)

2010-08-21 @ 14:38:28
URL: http://lovephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0