Deltidsjobbarn och maskerad!

Har snart avverkat min första vecka som deltidspraktikant. Jag är alltså där 20 timmar i veckan. Det är MYCKET för att vara jag. Och det känns vill jag lova. I hela kroppen och i hela knoppen! Samtidigt som jag funderar på hur jag ska orka, rent energimässigt, gäspar käkarna ur led konstant, så är jag stolt över att jag fixat första veckan.


På lördag ska jag på maskerad hos Majsan och Linn! Har blivit tilldelad att jag ska vara Askungen, och idag var jag på nöjesfabriken och hyrde en toppenbra outfit! De blir nog kalas! Nån som kan hjälpa mig med frillan?



Kommentarer
Postat av: sara

vad är nöjesfabriken??



låter ju jättebra att du orkat med halvtid gumman. heja heja!!!!!

kram

2010-08-13 @ 00:37:33
URL: http://virvelflicka.se
Postat av: M

Du är så duktig Moa, är så stolt över dig! :)

2010-08-13 @ 01:01:27
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0