Typisk Moagrej..

I morse fick jag ett infall och deletade min blogg. Hade en natt full av diverse grubbel och kom fram till att jag inte vill fortsätta att skriva öppenhjärtligt om mitt privatliv, dels eftersom jag inte vet vilka som läser och har börjat känna obehag inför detta, och dels för att det är så tråkigt när jag skriver någonting och sedan vill berätta det för folk, och de säger "jo men det läste jag på bloggen".. Det är ju inge roligt att berätta nåt man redan har berättat, och faktiskt så är det ju trevligare att berätta saker IRL. 
Jag vill veta allt nytt om mina vänner när vi ses, och om de redan vet allt om mig blir det ju onekligen ganska trist.. Samtalet blir inte direkt dynamiskt.

Men.. Då ångrade jag mig förstås. Kom på att det är ju ändå typ dagboksanteckningar från långt tillbaka i tiden som jag ändå vill ha kvar för min egen skull.. Och som tur var kunde man, tack vare blogg.se:s supportrar, återkalla bloggen.

Istället så bestämmer jag att från och med nu kommer det inte att bli lika personliga grejer här. Jag kommer inte att berätta massa saker som händer i mitt liv, utan jag kommer istället att fokusera på lite mer allmänna grejer. Skriva om saker som jag gillar, lägga upp lite bilder och lite musik och så. Lite mer allmänt. För jag tycker ändå att det är jättekul att blogga, så den hobbyn vill jag inte lägga av med..

Känns bra att jag tagit det här beslutet i alla fall. Så härmed välkomnar jag er till min nygamla blogg.

Trevlig helg!

Ps. Glöm inte att titta på Talang kl 20 ikväll på tv4, en viss brödraskara Åkesson är med! :)

Kommentarer
Postat av: Ingo

Dom var riktigt bra =) satt här i Tyresö med två rätt hårda "experter" dom tyckte dom var bäst av alla som var med igår :)

2010-04-17 @ 15:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0