Uppryckning

I afton bestämde jag mig för att rycka upp mig. Efter att ha levt som en zombie i fem dagar var jag kanske inte den fräshaste fisken i akvariet. Jag tog ett långt bad, färgade håret, rakade benen, peelade kroppen och filade fötterna, målade nagellack både på både fingrar och tår, smörjde in mig med en body shop-butter och såg filmen "my sisters keeper". (skitbra film!)

Och peppar peppar (vitpeppar närmare bestämt, sägs vara en kur mot magsjuka) så mår jag faktiskt bättre, trots att håret blev mkt mörkare än jag tänkt mig (tur att det bara är toning som inte håller så länge) och att jag verkar fått utslag av bodyshopkrämen.

Så imorgon är jag back on track! Först stan med HannaMaria, sen inredningsparty hos Sara.

Håret innan:                                                  Håret nu:
   





Kommentarer
Postat av: Lena

...och vårfint har du fått det i din blogg också =)...

Kramis Lena

2010-04-07 @ 20:41:55
URL: http://blogg.miramilaia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0