Fjortisbeundran..

När jag var yngre var jag ett stort fan av Beverly Hills 90210. Vet inte hur många gånger jag sett alla säsonger, men många i alla fall. Min tonårskärlek var (såklart) Dylan. Jag var som besatt, visste hans repliker, visste allt om både karaktären och skådisen, dvs Luke Perry...

Tror ni jag satte kvällsteet i vrångstrupen för några månader sedan då jag märkte att Luke Perry himself skulle vara med i en svensk film; "Äntligen midsommar". Jag trodde det var något konstigt skämt, jag menar, hur ofta händer det att min amerikanska gud helt plötsligt ska vara med i en svensk film!?!? Mycket mycket märkligt. Hur som haver så såg vi filmen för några dagar sedan, (vet ej varför det inte blivit tidigare) och filmen i sig var tragisk och inte alls sådär jättebra, men pga hans medverkan var det den bästa filmen jag sett på vääääldigt länge! Trots att jag skämdes för Sveriges skull och för att vara svensk, för skådisarna var så pinsamma allihop.. Speciellt tjejen han hookade upp med...
Jag skulle ha blivit skådis.. Då kanske det hade varit jag som skulle vara med i en ganska liten produktion av en lite B:igare film och helt plötsligt få veta att jag skulle få spela mot The god...
Jag slungades tillbaka till min ungdom, och jag flinade hela filmen igenom. Vilken kaaaarl! Och han har bara blivit snyggare med åren..


Luke då:




Luke nu:






Och det roliga är att som vanligt tycker jag att min Pontus är lik honom, som jag tycker att han alltid är lik de jag tycker är äckligt snygga. :) Är jag partisk? Kanske lite... :)


Kommentarer
Postat av: M

Han var snygg då.. MEN NU? Säg inte att du tycker att han är snygg nu. Inte om han ser ut som på bilden. Jag spyr... USCH (hehe ursäkta)

2010-04-25 @ 21:26:32
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: sara

Men alltså han är ju inte den minsta snygg nu, tyckte jag inte då han var ung heller men verkligen inte nu, och nej han har typ inget gemensamt med pidde, förutom att båda har hår på skallen ungefär.

2010-04-25 @ 22:08:22
URL: http://virvelflicka.se
Postat av: Anna Å

Han är visst snygg nu också! Jag menar han har åldrats så han ser ju äldre ut men i förhållande till åldern tycker jag han är äckligt snygg jag med. Glimten i ögonen är heeelt kvar!!

2010-04-25 @ 22:10:23
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Lyxell

Likheterna med Pidde ser jag inte men jag tycker att Luke har åldrats fantastiskt snyggt! Kanske är det för att man blivit äldre själv men jag kan tycka det är vrålsnyggt med skrattrynkor runt ögonen och på rätt person är grått hår också helsnyggt!

2010-04-26 @ 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0