En snabb uppdatering.

Jag har börjat praktisera. Blev så att jag är på fritidskontoret. Det känns bra! Nästan FÖR bra... Vill som att det ska ta emot så att jag får kämpa mig över den där höga tröskeln. Men men. Den kanske kommer. Knasigt va? :) Vill att det ska gå sämre! Haha. Man kanske ska akta sig med vad man önskar sig.. Har en jättehärlig handledare! En förebild!

Bilen jag skrev om tidigare verkar vara bilen som gud glömde... Hämtade den igår, och innan vi ens lämnat parkeringen blir jag inlåst och får lite panik.. Så nu får vi inte låsa bilen.
Och efter en jättetrevlig kväll hos svärföräldrarna igår så får vi punka när vi är påväg hem mitt i natten. Det var väl sådär kul att byta däck i beckmörker och med sommarjackor (att man aldrig lär sig att våren är kall så fort solen försvinner...) Pontus gjorde iofs hästjobbet. Det enda jag lyckades med var att riva sönder varningstriangeln..

Så nu vet vi inte om vi ska behålla bilen eller lämna igen den... Den har inte direkt gjort ett bra första intryck..

Idag är det valborgsmässoafton, och det verkar som att det blir en lugn kväll. De flesta har andra planer, och som det är när man har ett rätt stort kompisgäng så är det svårt att klämma in alla man vill vara med på ett ställe, så det är bara att acceptera att det blir uppdelningar.. Det lutar åt att det blir grillning med Lina och Robert hemma hos oss, och att kanske ett par stycken dyker upp senare. Det känns helt okej. Skulle dock vilja skaffa något nytt sällskapsspel.. Ska gå på coop och kika idag.


Nu ska jag ta mig en långpromenad, trots snöandet. Är inte jättepeppad, men jag vet hur härligt det är sen när man kommer hem. Och jag har ju favvoboken i öronen.

I förrgår skötte jag Sally och Georg hela dan, och som vanligt när jag är i närheten av dem dyker kameran upp:


  

Sally är glad som vanligt :)



Georg kör sin nya skeptiska min som jag skrattar lika mkt åt varje gång:)



 

Moa glömde haklappen...




Sally tar en powernap





Trevlig valborgsmässoafton!


Kommentarer
Postat av: sara

Sååå härligt att höra att du trivs på praktiken!!!!! Hoppas det håller i sig! Vad har du för typ av arbetsuppgifter då? Kram

2010-04-30 @ 13:44:46
Postat av: Anna Å

Hej! Det är ju bra att det går bra. Det kanske är så enkelt att du hittat din grej. Grattis! Söta ungar du fotat =) kram

2010-05-02 @ 21:17:36
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0