Design, dalahäst och kattflytt

Jag lessnade återigen på min bloggdesign, så nu lånade jag faktiskt en från nätet. Det störiga är att viss text är så ljus så man knappt kan läsa den, och det verkar inte gå att ändra... Så vi får se om jag helt plötsligt har bytt igen inom en snar framtid.

Kan ju passa på att fråga, syns texten dåligt?

Sen var jag på inredningsparty ikväll. Det var fina saker, dock inte riktigt min stil, men jag hittade denna som jag föll pladask för:



Jag har ju berättat litegrann om min misstänkta kattallergi, som jag nu fått bekräftad. Har hittat en eventuell ägare till Sune, så om hon tycker om honom imorgon då hon hälsar på flyttar han med detsamma. Jag kan inte tänka mig att hon inte skulle tycka om honom eftersom han är bäst. Må vara lite partisk men.
Detta är förstås fruktansvärt sorgligt, men jag har förberett mig mentalt på detta länge, mer eller mindre undermedvetet, så jag har ändå accepterat det nu. Det funkar inte att ha en katt om man inte mår bra fysiskt av honom. Nu ligger han här och tittar på mig, och det är nästan så att jag tror att han känner på sig att han ska flytta. Han är som lite nere... Ligger bara och tittar sorgset på mig..

Hejdå Sunebune hönaböna, Nussekudden, Grisen och alla andra namn jag hittat på åt dig..


Kommentarer
Postat av: HannaMaria

designen är inte färdig va? för din gamla design är kvar bara det att texten är ljusare och en bild på nå blommor är längst upp i vänstra hörnet;)

2010-04-08 @ 10:55:17
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: HannaMaria

nä nu kom den fram:)

2010-04-08 @ 10:55:52
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/
Postat av: sara

=( Hej så sune

2010-04-08 @ 20:44:34
URL: http://virvelflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0