blivande kombiägare!

Nu har vi snart kammat hem lite fler vuxenpoäng.. Vi ska nämligen få (jaaa, du läste rätt; FÅ) en bil av min systers ex och barnens pappa. Han ville bli av med den, och det kändes väldigt dumt att tacka nej, med tanke på att den är så gott som felfri jämfört med våran otroligt knäppa bil som vi har idag. Den hoppar nämligen fram på vägarna. Får inte tillräckligt med bränsle tydligen.. Och eftersom varken jag eller Pidde har något behov av att ha en snygg, ny och dyr bil så länge den är körduglig, så känns det här toppen. :)

Så snart har vi en sånhär:
(Volkswagen passat)




Och ja... Jag kan väl inte sticka under stol med att jag känner (eller kanske hoppas snarare) att vi dessutom är ett steg närmare att bli föräldrar också, nu när vi har en bil där både vagn och bilbarnstol har gott utrymme! Vi skulle lätt kunna smälla in en grand danois utan problem också om vi ville, skuffen var sjukt stor! Nu vill ju jag inte ha en grand danois iofs men.. :) Att veta att det går är ju inte fy skam. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-20 @ 21:17:44
Postat av: Bea

Tummen upp! :D

2010-04-21 @ 18:48:28
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0