10 st i vårat lilla kök..

.. Ja det gick det med. Det är väl det enda jag saknar med den här lägenheten. Ett stort kök alt. matsal, där det ryms många människor. 5 ryms och äta nu på sin höjd.
Nåväl. Man kan inte få allt. Och än så länge funkar det ju bra, när man bara är två. Och det är inte direkt var dag vi har fika/middagsgäster direkt. Iaf inte 10 st på en gång. :) Och nästa gång jag ska bjuda syskon + syskonbarn kanske jag inte ska bjuda hela faderullan. Dels pga yt-utrymmet och dels pga att man inte får tid att prata med nån egentligen. Det är som bara kaos. :)

Vi spelade i alla fall in "värsta schlagern" allihopa. Nu ska den mixas, och sen, om ni har tur, läggs den kanske upp här..

När tjocka släkten for hem däckade jag i soffan, och sov från halv sex till halv nio. Tröttgubbe.. Nu väntar jag på att Pontus ska komma hem från kusen Sara där han är och klipper sig. På tal om Pontus sa han någonting till mig igår som knockade mig ända in i kaklet! Jag blev jättechockad, och JÄTTEGLAD. Kan som inte säga det här.. Än.. Det kommer. :) (och nej, han har inte friat..haha)

Imorgon börjar mitt nyttiga liv om på riktigt. För nu ÄNTLIGEN är jag frisk från diverse förkylningar och magsjukor, och ÄNTLIGEN har jag inte ont i ryggen längre! Att den dan kom ändå. :)











Kommentarer
Postat av: sara

åh, vad sa han för nåt????

2010-04-12 @ 11:16:41
URL: http://virvelflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0