Warning warning! Ett till deppinlägg.. Det måste ju få förekomma såna också..

Jag lovade att komma tillbaka imorgon. Jag gruvar mig.

Helgen känns jobbig, vi har kör hela långa helgen, och jag tappar fokus på saker redan efter 1-2 timmar. Och vi ska hålla på i 6 tim på lördag och 6 tim på söndag. Usch. Jag vet inte om jag orkar. Skulle behöva ha den här helgen till att försöka muntra upp mig på någe vis. Sen har jag tagit på mig massa saker inför en körfest jag inte ens vill/orkar gå på. Lekar och musik. Jag måste lära mig att jag inte kan ta på mig massa grejer för hips vips så orkar jag inte. What to do... Jag kan nog dra mig ur, jag tror att folk förstår... Men.. Ja jag vet inte. Får känna hur det känns imorgon.

Men imorgon fyller i alla fall favvoGeorg 1 år! Så då blir det kalas. Det blir mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0