Skola.

Om man jämför med mina pluggtjejers bloggar så har min handlar väldigt lite om skolan. Nästan ingenting. Lite konstigt, för mitt liv består av rätt mycket plugg numer. Och nu måste jag bara få beklaga mig lite. Jag har hållit mig lugnt hittills, men nu känns det lite jobbigt faktiskt. Håller på med sju uppgifter samtidigt... Vore skönt att göra klart saker en åt gången. Nu är det så himla ostrukturerat. Men men.

Inatt åker Pidde med Moonsafari till Tyskland och sen till Holland. Det blir alltså ytterligare en helg som gräsänka. Men det går nog bra. Har häcken full. Ska hjälpa Anna med barnen och försöka plugga lite mellan varven. På måndag beger vi oss till Luleå. Ska sova där en natt. Gruvar mig... Det var så sjuuukt långa dagar sist, och det blir samma nu. Ska köpa rosenrot innan dess, så min energinivå ökar litegrann. Ja dom funkar faktiskt. När jag äter dom behöver jag knappt ens vila min obligatoriska stund på eftermiddagen. Synd bara att det blir rätt dyrt att knapra dem varje dag. Jajja. Smakar det så kostar det. 

Kul att Idol har börjat om! Jag har en liten släng av "anti-kommersiellitet" (stavning?), så vissa stunder blir jag lite illamående med tanke på hur sjuuuukt kommersiellt det är... Men emellanåt är det riktigt bra underhållning. 

Mina favoriter i år hittills är Mariette, Clara och Karl. Gillar inte Durna eller Pjotr.. Då vet ni ;) 

Gonatt.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0