Life of a sick bastard.

Detta är tredje gången jag är sjuk på drygt två månader. Och det är lite tredje gången gillt nu. Är riktigt illa däran. I morse kräktes jag. Tror det var pga allt slem i halsen som irriterade. Min dag: Vaknade kl 6. Gick och lade mig kl 8. Sov till kl 11. Gick upp, åt frukost. Somnade om vid 13.30. Sov till 16.30. Lade mig i soffan för att se tv. Somnade om. Vaknade när Pidde ringde, typ 18.00.  Sitter nu och försöker äta lite fil och flingor. Slänger dock trånande blickar mot soffan som lockar, så snart hamnar jag nog där igen. Skulle behöva plugga, men det går helt enkelt inte.  Vi äger ingen febertermometer, men det är nog lika bra. Skulle iaf tippa på att jag har minst 38.5. Stackars stackars mig....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0