Jättesvårt!

Jag är som en rensare. Känner mig så himla nöjd och "ren" då jag rensat bort och slängt massa grejer. Har tagit tag i hallbyrån, köksskåpen och datalådorna än så länge. Nu väntar kylen och garderoben. Gruvar mig mest för garderoben, för kläder har jag jättesvårt att rensa ut. "Men jag KAN ju ha användning för den här NÅN gång" är en fras som upprepar sig varje gång jag plockar upp ett plagg jag inte använt på femtielva år. Men nu ska jag vara riktigt hård. Inte slänga, men bära ut i förrådet det jag aldrig använder.

Nu först drar jag en sväng på stan. Det är konstigt, men jag går faktiskt helst på stan själv. När jag går med nån får jag så lite gjort. :) Glömmer som bort allt då. Men att ta en lunch/fika på stan är ju förstås jättetrevligt. Så, nån som är sugen på en fika typ snart ( mellan 13-14 nån gång) så hör av dig! :)


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0