Imorgon blir det en sån dag..

....Då jag ska styra upp massa saker. Efter lite problem med banken (första kvinnan gav oss felaktigt lånelöfte), så tänker jag att vi bör besöka de andra bankerna imorgon för att höra vad de säger. Har hört att swedbank är hårdast? Det var iaf där vi var idag, och vi får låna just såpass till lägenheten, men inga "renoveringspengar" vilket känns lite surt. Nåväl. Sen måste jag försöka plugga lite. Har en gammal uppgift från sommarkursen som ligger och gnager samt massa andra grejer. Därefter ska jag laga mat till systersonen Gurra för att sedan skjutsa honom till hockeyträningen. Sen är det ju kör. En fullspäckad tisdag med andra ord.

Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Bea

Tipsar om handelsbanken :)

2009-09-22 @ 08:11:23
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Bea

Låter bra, då hinner jag göra mina observationer också :)

2009-09-22 @ 08:13:39
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: lovisa

Testa pappa min:) vad kul med eget!!

2009-09-22 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0