Helg

Idag har jag gjort massa saker. Pluggat på campus med brudarna på förmiddan, diskat, vikt tvätt, städat mitt på dan, hälsat på Alice och Georg på eftermiddan, hämtat lite kläder jag beställt (.....), ätit middag hos syster Åsa m familj, hälsat på Alice och Georg igen (denna gången med Åsa och flickorna), sett Idol hos syster, sett ett dåligt program om nå kändisar i nån djungel, pysslat hemma, och nu sitter jag här och ska alldeles snart gå och knoppa. Undrar om man får ha sådär många comman efter varandra utan nån punkt eller så. Nåväl. Det är MIN blogg och jag gör som JAG vill. :)

Pidde jobbar kväll/natt. Det är bra, för då kommer han sig upp tidigt på mornarna eftersom han sover på jobbet och slutar kl 9 på morron. Även om det är lite tomt i sängen.. I vanliga fall sover han gärna till ca 13 på dagarna..


Det jag pysslat med ikväll är att ha gjort min almanacka lite mer personlig. Förut var den helgrå med siffrorna 09/10 på.



Sune tyckte dock att jag ägnade lite för mkt tid åt pyssleriet och tog tag i saken..






Har dessutom köpt en jättesöt "mobilstrumpa" på bäbisklädsavdelningen på Åhléns. Tänkte att jag borde ha en för att jag repar skärmen mot olika saker som nycklar och dyl hela tiden. Ibland är jag allt bra påhittig.:)




 

Imorgon blir det lingonplockning med Pontus, hans mamma och moster. Mys! Skogen på hösten är helt fantastiskt. Lukterna och färgerna.. Wow. Fast det riktigt fina har inte riktigt kommit igång än. Men på ett par veckor, då är det som att jag lever i en dröm. Älskar älskar älskar hösten!


Godnatt.




 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du som gillar djur och har katt, har du sett youtube-klippen "simon's cat"? Väldigt söta :)

2009-09-12 @ 16:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0