Styrka, rudagatandrömmar och BB-besök

Igårkväll drog Pidde och nå polare iväg till Norge på en fiskeresa. Känns lite skönt att vara själv. Och det är så himla skönt att jag TYCKER att det är skönt. Att jag inte har kvar min extrema seprationsångest och rädsla för att vara ensam. Det har hänt något med mig.. Klarade av fyra stressiga och tunga dagar i Luleå med bravur. Det hade jag inte gjort för bara typ ett halvår sen tror jag.  Jag har blivit mycket starkare. Himla himla skönt. Oroar mig dock för min älskling, eftersom han var riktigt förkyld igår då han drog iväg. Han tror att han har svininfluensan, och jag blir såklart nojig jag med då.. Men å andra sidan, jag trodde även att vi hade det förra slängen av förkylning och än lever vi... 

Den 18e september ska vi på visning på detta radhus:

 


På rudagatan i Bergsbyn. Vi är nr 10 i kö, så det är ju inte direkt stor chans att vi får den men.. Jag vill hemskt hemskt gärna flytta dit!! Det är perfekt för att testa på "hus-livet". Underbart att ha egen tvättstuga samt en uteplats!! Och eget garage! :) Det är en hyres, och jag känner att det kanske är bättre ändå, för jag har hört att det är svårt att få lån nu, samt att det är svårt överhuvudtaget för oss att låna eftersom jag pluggar och inte har nån fast inkomst överhuvudtaget att gå efter. 

Såklart har jag redan börjat fantisera om hur jag vill ha det... Haha. Snacka om att ta ut segern i förskott.. Men.. Eftersom det visar sig att jag på senare tid haft lite tur för ovanlighetens skull hoppas jag att turen håller i sig! Det är ju inte säkert att tio personer dyker upp ens! Det suger lite att man hamnar sist i skebokön när man flyttar till en skebolägenhet... Eller det suger att jag inte visste om det så att jag inte ställde mig i kö igen direkt. Nåväl. Nu hoppas jag ändå på detta. 

Nu sitter jag och väntar på att åka iväg på BB och träffa lilla tjejjan! Det blev inte av igårkväll. Detta ska hon få av oss:







 


Kommentarer
Postat av: emmy

hello igen!!!



jag och mange bokade 2st likadana radhus för ett tag sen låg dåligt till i kön så vi for inte ens och tittade ändå ringde skebo och sa att vi fick dom!!ett minus är ju att dom är RUSKIGT dyra!ni skulle komma mycket billigare undan om ni köpte, piddde lär ju få låna...boka lånelöfte och bli grannar med oss på moröhöjden

2009-09-04 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0