Framtidstro.

Har nu gått två dagar i skolan. Det känns jättebra. Vi är en stor klass, men är indelad i massa smågrupper. Först är det en grupp 6 och 7, sen grupp A, B, C, D, E, F i dessa grupper, sen dessutom grupp 1, 2, 3, 4, 5, 6 inom dessa. Så våran grupp heter 6D5. Krångligt. :) Men jag trivs med de tre jag kommer att jobba ihop med. Har skrattat tokmycket idag. Det är skönt. :)

Imorgonkväll åker jag hem, och då börjar det intressanta.. Hur jag ska fixa att jobba självständigt.. Men vi kommer att styra upp massa träffar troligtvis, så vi kan jobba tillsammans på skeria.

Det känns riktigt bra! För första gången på länge känner jag att detta passar mig perfekt. Skönt att ha "hittat hem". Man vill ju gärna trivas när det handlar om 3 och ett halvt år.

Robin och Cissi som jag bor hos skämmer bort mig. Får hemlagad mat både till lunch och middag. :) Ikväll har vi sett en ruskigt skum film; "Lars and the real girl". Handlar om en kille som blir kär i en docka.........

Jaja. Nästa gång jag skriver är jag hemma igen. Skönt. Men lite konstigt.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Oh så glad jag blir när jag läser =)...

Att få skratta gör gott i själen...!!!

2009-09-02 @ 20:41:08
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0