Arla lördag

kl är 06.50 och det är lördag. Nu sitter jag och läser olika folks bloggar och dricker te och tänker snart gå och lägga mig igen och somna om. Det är mysigt såhär tidigt på morgonen. Så tyst och stilla, och solen som går upp. Vi har jättefin gryning-utsikt från balkongen.


Hittade en lite rolig grej på nåns blogg som jag tänkte härma..


Berätta om 10 saker du gillar och 10 saker du inte gillar. Bifoga gärna bilder. Det ska vara personligt och kanske som inte så många redan vet. Utmana sedan fem personer som du vill lära känna lite bättre att göra samma sak.


Jag gillar:

1. Naturen på hösten
2. Annika Lantz
3. I en annan del av Köping
4. Att busringa
5. Lukten av äpple (då även på schampon, parfymer osv)
6. Fina omslagspapper
7. Att köpa ny almanacka och börja fylla den med info, planer och tankar
8. Kossor
9. Randigt och blommigt
10. Gryningen










Jag ogillar:

1. Tända taklampor
2. Mandelmassa/marsipan
3. Sladdhärvor
4. Neddragna persienner (fråga alla jag känner, jag är "hon som alltid släcker lampor och drar upp persienner")
5. Monopol

6. Öl
7. Stora folksamlingar
8. Messmör
9. Missmatchning av färger
10. Sand












Jag utmanar först och främst mina nya pluggtjejer:

Frida
Johanna
Bea.

Sen även:

Hannamaria
Anna Å

även fast jag känner båda ganska bra... :)



Kommentarer
Postat av: Anna Å

Såg detta först nu och måste nog fundera ett tag. Men så småning om.

2009-09-16 @ 22:38:13
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: M

HAHA du måste busringa då jag är med nångång

fyfan så skoj :D

2009-09-18 @ 11:33:01
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0