Å hjälp!

Har nu varit klart i Luleå för den här gången. Hej och hå så mycket tokigt. Trots alla katastrofer, dåliga lärare, dryga lektioner och irriterande klasskamrater så det skrattats nå oerhört! Tack skelleftetjejer för att ni är så härliga! Och vi kompletterar varann så bra tycker jag. En perfekt sammansättning. :)

Om du är sugen att läsa lite om det knasiga som hänt kan du gå in på Beas, Johannas eller Fridas blogg.







Äntligen, efter världens längsta dag, är det dags för sängen. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja man måste ju skratta åt eländet !! Vilken tur att du hade härliga kompisar att dela denna kaotiska dag med.. jag har läst alla tre vännernas beskrivning av bilhändelsen.. KUL !! och du.. nästa gång.. Säg till så får du låna min bil om den är ledig så kan du strunta i min brorsas...=) Kramis !!

2009-09-30 @ 23:19:19
URL: http://www.miramilaia.se
Postat av: Bea

Att vi gör!

Bilderna passar bra in i ditt hösttema ;)

2009-10-01 @ 08:19:51
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0