Söndag deluxe

Jag är så trött. Hade världens mensvärk i förmiddags, låg och skrej ajajajajajajajajaj tills jag somnade av utmattning. Det tog som musten ur mig, och nu måste jag nog sova igen. Har grejer jag borde göra, inte minst skriva på hemtentan, men med den här tröttman går det inte.
Jag borde nog gå till en läkare trots allt. Jag är onaturligt trött. Borde även kolla upp om jag blitt allergisk, eller vad nu det här med kliandet handlar om..

Pontus är sjuk stackarn. Det verkar dock som jag klarar mig för den här gången. Jag skulle liksom ha blivit sjuk vid det här laget annars. Hoppas att jag klarar mig. Kan inte skriva hemtentan annars. Vad gör man då? Sjukanmäla sig från en hemtenta? Går det?


Typiskt att jag ska ha tenta då det är lov och folk kommer hem...


Vi hade ju konsert igår. Det verkar som alla, utom jag, tyckte att det gick skitbra. Jag hade nog för höga förväntningar. Men det var rätt kul iaf. :) Skulle vilja göra om det, och sätta bohemian rhapsody, och få upp körljudet så att det blir mer tryck. Vissa sa att kören druknade i kompet på vissa ställen, vilket jag förstod att det skulle. Lyssnade själv på ljudet då de andra sjöng i fredags, och man såg att munnarna rörde sig men hörde inte ett ljud på vissa ställen.

Nä. Nu ska jag ta ledigt från alla måsten idag, och bara njuta av att kunna sova bort den här dan. Så det är just vad jag gör, efter att ha lyssnat på min ljudbok och spelat soduku på mobilen färdigt. Gonatt!

Just de. Klockan är ju bara två... Borde nog ställa om samtliga klockor i hushållet så man inte blir helt förvirrad. Nu är bara datorn omställd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0