Pillergöra..

Oj vad det är pillrigt att måla pinnstolar... Är klar med bordet och skänken, eller ja, de ska ju lackas också. Det blir såååå fint!! :) Så snart är alla möbler i köket och vardagsrummet utbytta. :)  Äntligen kanske jag kan börja känna mig nöjd med vårt hem!!

Har dessutom just avslutat första kursen. Känns hur bra som helst. Hoppas bara jag får godkänt på alla uppgifter. Nästa kurs är bara en massa bokplöjning och sen en hemtenta. Om jag känner mig själv rätt kommer jag att läsa baksidetexten på böckerna och sen va nöjd.. Haha. Men på nå konstigt vänster fixar jag det alltid ändå. 

Så i veckan blir det försök till att plugga, köpa träningskort, börja träna samt måla klart möblerna som står på schemat. 

Go'natt!
 


Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag tror vi är på samma nivå vad gäller bokläsningen - jag har inte ens börjat ;)!! ses på tors kram

2009-10-06 @ 16:33:18
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0