Monster

Jag är på ett riktigt jädra pisshumör idag. Det började med att jag skulle plugga till tentan, men det visade sig att min hjärna vägrade ta in någon information överhuvudtaget, och även om jag läste igenom momenten femtielva gånger så blev jag inge klokare. Då gav jag upp och for ut och gick en aggressiv powerwalk. Blev tillfälligt på lite bättre humör, men efter middagen började mitt usla mood om igen, och tröttheten har varit abnorm idag alltså. Vilket inte gör mig gladare.  Pontus glömde mig (!) då vi skulle hem från svärföräldrarna där vi åt middag, och jag blev skitsur. Egentligen inte på honom, bara på själva situationen. Väldigt onödigt från min sida. Så jag fick snällt åka hem med Simon och Anna istället. Glömde till på köpet min mobiltelefon i Bergsbyn så nu är jag utan telefon också. Sur sur sur sur!!!

Nu ikväll blev jag skitarg på osten för att den var så torr, sen på våran garderob för att den är så stökig, så jag började tokrensa. När jag är arg hjälper det ibland att rensa och slänga saker.

Nu är jag sur för att vi har så mkt skräp som ska ut i förrådet, och för att vårat förråd är ett bombnedslag, och för att frasen Pontus använder mest är "vars är mina..."... Kanske för att jag städar bort saker... Åh!

Jag gör en tidig kväll och hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon. Tror det är vänstersidan, för jag är ganska säger att jag låg åt höger i morse då jag vaknade.

Om jag får mens inatt/ imorgon finns det ett rimligt skäl till mitt fruktansvärda humör. Vilket vore skönt, det är alltid härligt med rimliga förklaringar. Så den som lever får se...








Kommentarer
Postat av: johanna

jag hoppas att du har en bättre dag idag:) Jag håller med dig om tentan, jag känner mig allt annat än klok på den. Men jag hoppas att det lossnar så jag hinner jobba bort lite ihelgen. Trevlig helg & lyckatill med tentan:) Stor kram!

2009-10-23 @ 11:51:25
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0