Kul med gamla vänner

Ikväll har jag då haft besök av Nina och Louise. Vi pratade massa gamla minnen.. Tänk vad man har förändrats ändå sedan dess.  Det var kul att ses må jag säga!









Imorgon är det plugg hela dagen som gäller. Ska iofs försöka lägga på ett kol så jag kan fortsätta måla möbler. Har målat klart bordet, nu ska det bara lackas. Det är kul att va kreativ.... :)


På måndag börjar mitt nyttiga liv om. Då ska jag köpa träningskort (haha som att det räcker med att köpa det.. Nä. Ska börja träna ordentligt också)  samt lägga om kosten helt. Nu är det tänkt att jag ska få tillbaka min forna kropp.. När jag tittar på bilder från högstadiet/gymnasiet fattar jag inte att jag varit så smal. Helt sjukt... Ska lägga upp nån bild nån gång så får ni se skillnaden... Jaja. Tur att jag är rätt söt som mullig;) Haha. 

Gonatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0