klipulver i ögat?

Jag blir fullkomligt tokig. Nu i fyra dagar har det kliat konstant i mitt vänstra öga, och jag blir inte förvånad om det snart ploppar ut efter att jag har gnuggat löst det.. Det kliar även i andra men inte alls lika mycket. Så nu tycker jag mycket bättre om det. Fast nu när jag känner efter...... *gnugga gnugga gnugga*.... Åh. På med tvångströjan, för snart slår det slint!
Det kliar även i näsan men det hanterar jag bättre. Eller vänta.... Hjälp!

2 minuter senare..

Nu i skrivande stund tittar jag ner på mitt nattlinne och får se stora blodfläckar.
Jag har gnuggat mig till näsblod också...  Vad har hänt!? Kan jag verkligen vara allergisk mot målarfärg?? För nåt torde jag vara allergisk mot... Och det är det enda jag kan komma på att det kan vara.... Tack och lov är jag äntligen klar med måleriet.. Eller jag har en liten uppgift kvar.. Det är att hitta ett nyckelskåp på kupan eller motsvarande, och jag har nog inte så tur så att det redan är vitt.. Ska kika idag.                                                                 

Imorgon fyller jag 24... Nej, vänta, 23.. För inte är det väl 22...?? Jag har redan tappat räkningen. Illa!

Hur som helst så ska jag och Pontus fira min födelsedag idag, eftersom han jobbar hela morgondagen. Iofs så ska han ju vara med på kalaset imorgonkväll, men vi brukar fira varandra på tu man hand också. Så det får bli idag. Min present är att jag ska få välja saker på coop.... HAHAHA.. Det är det jag önskar mig, hur knäpp får man va. :) Men jag behöver blomkrukor, blommor, korgar och porslin, som jag har hittat på coop. Så det är en perfekt present!

Nu ska jag sova vidare. Efter att ha gnuggat lite till.....



Kommentarer
Postat av: Frida

Hurra hurra hurra! Grattis på födelsedagen vännen hoppas dagen varit bra!

kramar

2009-10-14 @ 20:14:58
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0