Jag lever.

Herregud. Som alltid då jag drabbas av magsjuka är jag helt övertygad om att jag kommer att dö. Gårdagen börjar redan bli ett suddigt minne. Tack och lov, eftersom det var den värsta dagen det här året. Lyckades dock ta mig igenom en hel natt utan att kräkas, kanske lite med hjälp av sömntabletten som jag tog igårkväll. Ville bara sova... Nu mår jag inte speciellt illa längre, men jag har värk i varje millimeter av min kropp, och magen känns som en sårig och trasig påse.. Jag rör mig som en hundraåring och minsta ansträngning innebär att jag måste lägga mig och återhämta mig nån timme.

Hemmet ser ut som ett bombnedslag, och jag har rätt fet panik över hemtentan som ska in på torsdag. Frågade läraren vad jag skulle göra om jag inte hann klart den, och då sa hon att jag får en ny hemtenta den 17e december.. Kändes väl halverst eftersom jag börjat på denna.. Men jag tänker att jag gör så mycket jag hinner, imorgon är jag troligtvis pigg nog att försöka skriva på den, samt hela torsdag. Hinner jag så hinner jag. Hinner jag inte får jag väl lov att göra den där andra tentan.

Nån som vet hur länge magsjuka smittar? Har hört tre dygt efter tillfrisknandet??? Det kan väl inte stämma???
Jag känner mig rätt ensam och isolerad redan och innebär detta att jag inte får träffa folk förrän typ söndag, då kommer jag att bli tokig. Speciellt eftersom det är lov och mina vänner är hemma..





Kommentarer
Postat av: Anna Å

Tyvärr är det tre dygn. =(

2009-10-28 @ 11:21:14
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0