En bakvänd dag.

Hade tänkt att det här skulle bli en uppstyrar-dag, så jag skulle fixa och trixa med saker som jag borde göra. Mest skolrelaterade. Skulle dessutom hälsa på mamma. Men inget av det blev som av...

For iväg och träffade brudarna på campus, och såg en webbföreläsning om rapportskrivning. Sen blev det inte så mycket mer. Jag hade ju tänkt skriva ut alla artiklar inför hemtentan som vi får på onsdag, samt fixa saknade böcker mm. Men det blev som inte gjort nåt av det.

Hämtade sedan min kamera som jag beställt från teknikmagasinet. En röd. :) Det är det viktigaste, färgen. Det blev till och med så viktigt så att Nisse, min kära vän på TM, fick specialbeställa en från Sundsvall, eftersom den var slut här. Är inte det väldigt tjejjigt? :) Jag kan tex ha vilken bil som helst, bara den är röd. Min mobil är röd. Min sommarjacka är röd. Mina reebokskor är röda. Min axelremsväska är röd. Mycket hemma är rött. Jag älskar helt enkelt den färgen. Speciellt tillsammans med vitt och blått. Snyggaste färgkombon som finns! 

Nu ikväll har vi bytt soffa. Våran gråsvarta schäslongsoffa sålde vi till Kalli medans vi köpte Anna och Simons beiga soffgrupp, när dom i sin tur köpte en svart hörnsoffa som skulle ge dom mer yta i tv-rummet. Det är jättejobbigt att bära. Jag vill ju som gärna flytta, men direkt jag börjar tänka på allt bärande så tänker jag att vi nog bor kvar några år till. 

Har inte sovit min dagliga timme idag. Och jag blir helt knasig. Kan inte tänka. Usch. Så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli iaf 21.30.. Man kan som inte lägga sig innan det..

Sen blir saker så himla tråkigt när man dricker måltidsersättning. Jag dricker det alla måltider utom en, som jag väljer dag för dag. Det funkar bra, jag går ner i vikt av det, men det är ju så sjuuuuukt tråkigt att dricka en blaskig dryck istället för att tex dricka te och äta mackor på kvällskvisten, eller en god och matig lunch.

Om jag bara kunde komma igång med nån slags träning.. Men jag har inte råd med träningskort, och jag har totalt tappat intresset för promenader. Hmm... Vad ska jag hitta på? Jag vill bugga!!! Men inte i Skellefte dansklubb. De är som en sekt som man inte blir insläppt i.







Min nya kamera :)


Kommentarer
Postat av: Emil

Jag tror att alla dansklubbar är sekter ;)

2009-10-20 @ 16:21:36
URL: http://emilmarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin kamera, fungerar den bra? :)

2009-10-20 @ 20:36:43
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0