Börja måla!!!!

Nu har jag en uppgift kvar i skolan, den jobbigaste.. Men jag har tänkt ägna hela söndagen åt den. Den ska lämnas in under söndan, och jag jobbar bäst då jag har lite press på mig. Så det blir nog bra.

Imorgon ska jag göra allt jag inte hann idag.. Hälsa på fina mamma, måla möbler, diska och hänga in tvätt. På kvällen kommer gymnasieklasskompisarna Nina och Louise och hälsar på! Det var INTE igår. Få tänka... Det var nog iaf sex månader sedan.. Ojoj.

Vet någon hur man lägger upp en film på bloggen, utan att behöva gå genom youtube?? Eller det kanske inte går??


Jag har världens sötaste katt.... Nu ligger han och lyssnar då Pidde spelar gitarr, medans jag sjunger lite förstrött till.. På bilden var han bara några veckor gammal. Ni får ursäkta mitt otroligt fula hår på bilden... Vitt där uppe och orange där nere.. Usch.



Kommentarer
Postat av: Lena

Åh så söt han var när han var liten...Kattungar är ju bäst..Nu i veckan får vi småmissar i huset så då får du komma och mysa med dem.. då de vuxit till sig lite.. Längtar..=)...

2009-10-03 @ 10:47:20
URL: http://www.miramilaia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0