Ännu en ny design..

Ja.. Är du förvånad? Men hösttemat kändes lite passé nu när vi går mot gråa november..

Idag ska jag:

¤ Bära ut utrensade kläder, möbler samt balkongsakerna till förrådet
¤ Börja skriva på min hemtenta
¤ Förbereda min klädsel inför lördagens rockkonsert
¤ Ta en promenad


Förresten, kom och se våran konsert nu på lördag! ( jag har säkert skrivit om detta förut men det tåls att upprepas!) Kl 19.00 på nordanå. Det kostar 100 kr för ungdom/student och 175 kr för vuxen.
Man kan köpa biljett här
Om inte annat, kom för att se mig bära bandana enda gången i mitt liv.. 

Vi ska köra låtar av:

Queen
Coldplay
Europe 
Beatles
Bon Jovi
David Bowie
Crosby Stills and Nash
Tomas Ledin
Eva Cassidy
 
m.m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0