ÅÅH :(

Hemtentan ska in imorgon. Jag har inte ens skrivit hälften. Det går ju liksom inte att bli sjuk under en hemtenta.. Vet inte hur jag ska göra. Det jag skrivit hittills är typ ett skämt. Och jag har suttit hela dagen, så nu orkar jag inge mer.. Måste vila. Har fortfarande inte återfått några krafter sedan allt spyande.. Får göra det jag orkar ikväll och imorgon, och skicka in det som den är.. Det blir väl så att jag får 100 kompletteringar.. Men men.. Vad göra? Alternativet är att jag skiter i att lämna in den. Då får jag en ny just före jul. Men något säger mig att vi kommer att ha häcken full med andra grejer då, så.. Vet att det inte är hela världen, men just idag känns det så. Troligtvis imorgon också. BLÄ.


Kommentarer
Postat av: AnnaÅ

Hej! Tufft! Jag röstar på att göra det du kanå lämna in den halvdan. Hellre massa kompletteringar än att det du gjort varit förgäves och du ändå måste börja om till jul. Nä fy bubblan! Lycka till! Styrkrekramar från mig å barnen!

2009-10-29 @ 12:04:43
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag håller med, du kan bara göra det du hinner. jobba inte ihjäl dig. Jag förstår att det är skittufft men du har ju faktiskt en giltig förklaring och det är ju att du varit sjuk. Jag har just skickat in mitt arbete men jag vet att jag kommer få en massa kompletteringar. För jag har gjort som frida & lagt in bilderna sist. Men det är så jag uppfattade uppgiften. Tycker att det framgick väldigt dåligt att det skulle vara som du hade fått höra. Lycka till! Och får du några problem så är det bara att ringa:) kramar!

2009-10-29 @ 13:44:35
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0