myndigheeeeeteeeeeeeeerrrrr....

Nu är ju sjukskrivningskarusellen igång igen. Hade läkartid idag med läkare + min KBT-terapeut, och jag var helt förberedd på att fixa sjukskrivning och lägga upp en plan. När jag kom var bara terapeuten på plats. Läkaren hade gått hem tidigare på dan pga sjukdom. ARG blev jag!! Så då fick jag ställa om mig från att styra upp närmaste framtiden till ytterligare en lektion om autonoma nervsystemet. Satt och morrade i en timme. Kan delvis bero på PMS också. Men.. Jag får förhoppningsvis en ny tid DIREKT läkaren är frisk. Vill fixa det här, nuuu!

Tur att det nya jag är så vansinnigt positiv. Blir nästan arg på mig själv pga min positivism ibland. Men oftast är jag nöjd över att ha den förmågan att kunna vända det svartaste svarta till någon ljusare nyans.

Det här kommer att fixa sig. På ett eller annat sätt.


Kommentarer
Postat av: johanna

hej:) Ville du träffas något i helgen & ta en fika eller nåt? skulle lördag blir bra isf? jag & bea kan då iaf, ska höra med frida imorgon. Kram!

2009-11-26 @ 20:28:21
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Frida

hej vännen! känner mig jättedum som inte har hört av mig och trots dina sms! Jag har inte haft några pengar på mobben och har hela tiden tänkt: jamen jag ska fylla på ikväll men det har inte blivit och du ska veta att vi saknar dig i gruppen men bara för att du inte läser just nu så hoppas jag att vi kan träffas, skvallra och prata kiss och bajs ändå!

sköt om dej så länge så hörs vi!!! kramar

2009-11-30 @ 20:43:47
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0